شاید شمایی که از سرویس فیس بوک استفاده می کنید ، تمایل داشته باشید که ترفندهای خاصی را در این سایت پیاده کنید. در ادامه مطلب به چگونگی عملی ساختن این ترفندها می پردازیم.

آموزش ترفندهای کاربـردی و جالب در فیس بوک / www.Poonak.org

مشاهده ( آموزش ترفندهای کاربـردی و جالب در فیس بوک ) در ادامه مطلب . . .

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 21 مهر 1391برچسب:, توسط shahab zareshahi

 


اگر با کامپیوتر آشنایی مختصری نیز داشته باشید حتمأ واحدهای مختلف حجمی نظیر بایت، کیلوبایت، مگابایت، گیگابایت و... رامیشناسید. این حجمها همگی بستگی به محتوای درونی فایل ها دارند. اما تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که آیا میتوان فایل با هر مقدار حجم تولید کرد؟ آن هم از غیب و نیستی؟! به طوریکه ناگهان دارای فایلی با حجم دلخواه خود شوید؟ یا اصلأ بتوانید هارد خود را کاملأ پر کنید! اینکار با ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم امکان پذیر است! به طوریکه میتوانید از طریق خود محیط ویندوز فایل با حجم دلخواه تولید کنید. فایلهایی که تنها فضا اشغال میکنند و دراصل بی محتوا هستند. با کمی تأمل از این ترفند میتوان استفاده های فراوان و کاربردی زیادی کرد. 
 
 توجه: برای خواندن ترفند به ادامه مطلب مراجعه کنید
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi


یکی از قابلیت های کاربردی که در نرم افزار Microsoft Word بر روی کلیه نسخه ها وجود دارد لغت نامه انگلیسی است که تقریبأ بسیاری از کاربران از آن استفاده نمیکنند. توسط این لغت نامه شما میتوانید به کلمات مترادف و یا متضاد هر واژه انگلیسی که تایپ میکنید پی ببرید و در صورت نیاز واژه معادل را جایگزین آن کنید. در این ترفند به نحوه استفاده از لغت نامه Microsoft Word میپردازیم.

توجه: خواندن ترفند در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط shahab zareshahi

اسلایدر

صفحه قبل 1 صفحه بعد